Irriterad!

Idag efter min och Santoz morgonpromenad så kom min vän Mariel förbi. Vi tog en lång fika på våran balkong och bara satt och pratade och kollade på gamla kort i solen. 
Jätte trevligt!

En mindre trevlig grej är att våran resa till Egypten är inställd!! Blir så jädrans less och irriterad så jag vet inte vad! Förstår inte hur en vulkan kan göra sån stor skada i hela Europa. Ska ringa vårat bolag igen imorgon och höra mig för. Visst att dom måste ställa in resor nu i helgen, men till veckan då. Läget kan ju förändras...
vilket jag verkligen hoppas på!


Santoz älsklingen på ängen i morse, underbart!


Min fina vän.


Kommentarer
Postat av: Mariel

Det var jätte mysigt vännen... Sjukt roliga kort:) Hoppas ni kommer iväg. Det är ni värda! Kram

2010-04-17 @ 01:33:37
URL: http://tinamariel.blogg.se/
Postat av: Lina & James

Tråkigt om ni inte kommer iväg på er resa. :(



Kolla in min blogg så ska du få se en liten "överraskning". :)



Kramar från Örebro

2010-04-17 @ 14:25:37
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0