Tidig hemgång!

Nu så är jag hemma från seminariumet. Trodde jag skulle sluta vid fyra tiden idag men det är imorgon. Så skönt att komma hem i bra tid. Ska ta och dammsuga nu sen gå ut med Santoz i det fina vädret innan jag ska äta middag och plugga. Måste måste plugga seriöst nu om jag ska klara detta, har varit alldeles för lat! Så plugg, middag med älsk och Svenska Hollywoodfruar 21.00 står på mitt schema ikväll!

Och äntligen så får jag berätta att våran Fia och Markus väntar barn i april. Jag längtar så mycket, tänk att man ska bli "moster" igen! :) GRATTIS GRATTIS älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Sara

visst äre skönt att få berätta nu hahaha

2009-09-21 @ 16:04:29
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Duktiga, duktiga Lasse!!

2009-09-21 @ 20:09:58
Postat av: sara

Karl? vart fan ser du en snutta karl i den där pojken? Han kom just hem med mat så han får väl komma i morron före / efter hockeyn

2009-09-21 @ 20:27:38
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0