September

Redan månad September! Jisses vad denna, den lilla som vi hade, sommar gått fort, alldeles för fort! Så nu är det bara att invänta mörker och snö!
Har idag varit på skolan och det gick bra, ska verkligen ge denna kurs en chans och försöka vara positiv. Meen det är ju så himla mycket nytt och ovant. Det var ju några år sedan man gick i skolan :)

Håller på att tappa upp ett varmt bad nu, ska ha en liten angelica spa kväll! Sen blir det soffan ikväll igen, är så trött, och så ska jag försöka lägga mig i bra tid, försov mig i morse, så jag är utvilad och pigg till skolan!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Den här kursen klarar du galant!! ;-)

2009-09-01 @ 19:38:50
Postat av: angelica

Jocke: ja jag hoppas på det! :) bra att du tror på mig :)

kram

2009-09-02 @ 15:48:54
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0