Tjugonde Oktober.

Har idag igen varit på skolan och pluggat med Julia. Fasen det blev inte så mycket gjort som vi ville, men men imorgon blir det plugg igen, fast hemma och så jobbar jag tre nätter nu i veckan, så då blir det mera plugg, har jag planerat i alla fall! :) Varit hos min syster en sväng i eftermiddag och grattat hennes äldsta hund, Cino som idag fyller 10 år! Han blev så glad över presenterna som han fick, mosters kille!

Håller på att göra middag nu, potatisbullar blir det. Har ingen alls lust att stå och göra middag, och för den delen har jag heller ingen inspration till det idag. Så det fick bli lätt och snabb mat. Ikväll ska jag och Jenny umgås och se på Desperate Housewives, längtar!
Nu middag!

Kommentarer
Postat av: Karro & Grabbarna

Super tack för presenterna.... Bästa moster.

Puss i massor

2009-10-21 @ 11:13:26
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0