Måndag

Har idag varit hemma och grejjat lite och putsat fönsterna, duktiga jag, och såklart varit ute på en långpromenad med santoz! For ut till birsta på eftermiddagen i hopp om att hitta något som jag kan ha på mig på lördag, men icke! Vet vad jag ska ungefär ha, men måste bara hitta det! Imorgon är det skola igen, och ja, konstigt nog så ser jag framemot det. Vi ska börja med en ny delkurs, så jag hoppas på att den blir lite roligare än förra :)

Nej nu ska jag gå ut med santoz sen laga sen middag, det blir bara något lätt eftersom älsk jobbar, sen duscha och mysa ner mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: sara

Tycker allvarligt att du ska sluta vara så jävla duktig i hemmet, du får ju mej att verka vara värsta lata kärringen! Tänk på de... jocke läser ju bloggen oxå hahahahha Kram påer

2009-10-05 @ 20:42:00
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0