Lördag

Gårdagens tenta gick bra. Det var två olika delmoment och den första tentan på 90 minuter gick jätte bra. Sen den andra delen så var det två fördjupningsuppgifter. Första gick bra, hoppas jag, men den andra var jätte svår! Tror då tyvärr att jag inte klarade den andra, men då får jag göra om den delen senare... Hur som helst så är jag nöjd över mig själv och att jag, förhoppningsvis, klarade två av tre moment. Men till nästa tenta ska jag plugga mera, måste!

Ska snart hoppa in i duschen och åka till jobbet igen. Har varit hos Fia idag och bara umgåtts och fikat smörgåstårta. Santoz är hos peters mamma och janne i helgen, så det har varit tomt hemma. Men imorgon ska jag hämta honom så ska vi åka på kurs igen
skoj!


Kommentarer
Postat av: sara

Härligt att tentan gick bra. Bara fortsätta plugga nu... i tid =)

2009-10-03 @ 21:20:31
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Härligt att det känns som om du klarat 2 av 3, det är ju jätte bra!!!! Hoppas att du har gjort de också nu då. Ska hålla tummen! Hoppas du känner dig taggad att fortsätta iaf. Kram!

2009-10-03 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0