Ljus i vårt hus.

Nu så ska jag snabb hoppa in i duschen sen mysa ner mig i soffan med mina killar, en kopp te, kardemumma skorpor med ost på och såklart se på favorit programet Desperate housewives.

Mitt senste projekt var denna gamla spegel som jag slipat och målat om, och nu står den så fint på govet, bakom en ljuslykta, bredvid våran fina gamla vita byrå i vardagsrummet. Den andra ljus lyktan, ett vitt zink hus, fick jag av Martina när jag fyllde år.

Jätte fin och mysig!

Älskar tända ljus och hösten!


Kommentarer
Postat av: E

men ååå så fint! Det ser ut att vara hög mysfaktor =) mysigt! Hoppas du fick en fin kväll tillsammans. Kram!

2009-10-14 @ 00:34:31
URL: http://lillapem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men gud vilket fint litet hus, Martina om du läser, vart har du köpt det? Sandra vill ha!!

2009-10-14 @ 00:51:46
Postat av: Martina

Hahaa ja Sandra jag läser :o) Den kommer från Annelie´s å jag tror att jag måste inhandla en till mig själv också!

2009-10-16 @ 12:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0