torsdag

varit på stan med syster och mamma idag. mötte upp dom vid två tiden för att äta lunch tillsammans. såklart blev det på 1891, där vi ofta lunchar tillsammans. jag och syster åt en god club sandwich med oxfilé och klyftpotatis och mamma åt en stor cesar sallad med räkor. kan säga att det var verkligen jätte gott! efter lunchen for jag till jobbet på möte. nu är jag hemma igen och ska ta och gå ut med santoz på en lång prommis! solen skiner och det är härligt ute! inatt blir det jobb igen, sen är jag ledig hela helgen!
skönt!



god lunch!



vi fick två presenter av mamma idag, mamma överraskar oss ofta.
en jätte jätte fin ring med pärlor och en fin prinsesskrona på! precis i min smak!
den andra presenten har jag inte öppnat än, men snart så :)

TACK älskade bästa mamma för en god lunch och fina presenter!
ÄLSKAR dej!

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Vilken gullig mamma! :)



Och vad snyggt du fått det härinne.. :)

2009-05-14 @ 19:35:25
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Mariel

Nojd med ny bloggen... men gud maste sluta med det nojd kommentaren... kanner mig for mycket som hellas. Ibland passar den bara perfekt!!! Jatte fin blogg gumman. Nu far du ta och hjalpa mig oxa din fis. Ha det bast sa lange kram kram. Och foressten, du ar aldrig hemma nar jag ringer. Nagot tips pa vilken tid man ska ringa:)

2009-05-15 @ 05:01:41
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Tack för igår... Ja bloggen är super fin nu.

Vi hörs senare när du har vaknat.

KRam

2009-05-15 @ 06:38:48
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0