staden

har varit på stan idag med ylva och felicia, alexandras lill tjej. vi köpte med oss goda matiga baguetter och satte oss i parken och åt. solen tittade fram då och då, skönt var det. men när inte solen är framme så är det faktiskt lite små kallt! längtar efter värmen nu! efter lunchen gick vi på stan en sväng. köpte ett par skor på HM, men jag vet inte hur jag ska göra med dom. billiga var dom i och för sig, men det är inte rikigt sånna som jag är ute efter. får se hur jag gör... dom kan ju vara bra att ha :)



skorna som jag köpte idag..
ska jag behålla dom eller lämna tillbaka dom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lämna tillbaka dem...

2009-05-19 @ 16:55:06
Postat av: angelica

sandra: jaså det tycker du :) ja jag får se hur jag gör. vi syns snart!

2009-05-19 @ 18:09:26
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Mariel

ar skeptisk mot kilen...men annars var de fin. Pozz

2009-05-20 @ 02:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0