god kväll hemma hos oss

äntligen sitter jag i soffan, nyduschad och redo för kvällsmys. for ut på birsta när jag kommit hem från sol myset med tjejerna. var ute där länge, kom inte hem förän halv sju! jätte mycket folk var det, såklart. var sugen på att hitta någon fin ljusrosa kudde till fåtöljen i vardagsrummet, men hittade fasen ingen! var överallt, sprang till och med in på ikea för att kika, men inte hade dom rosa kuddar där. får kolla i stan när jag ska dit.
vill ha lite mera rosa hemma, det är ju så fint!

kollar på mitt fredagsfavorit program, Berg flyttar in! ska ta och göra lite fruktsallad och fortsätta sitta i soffan hela kvällen.
imorgon ska det vara plus 25 grader och strålande sol! längtar!

shoppade två par shorts idag
och ett par skor och lite annat smått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0