fixa bilen dagen

jisses vad jag har skrubbat, städat och putsat min bil idag! peter och wiktorsson åkte på förmiddagen till Ok/Q8 och hyrde två hallar och skulle städa och dona med sina bilar, så jag följde också med. efteråt så hade jag så ont i fötterna och händerna efter allt putsande, så jag tog ett varmt välbehövligt bad när jag kom hem :) så nu känner jag mig ren och fräsch igen! inge tjejgöra att hålla på med bilar :)

sitter med hårinpackning och ansiktsmask just nu, ska ta och göra mig klar snart för att följa med älsk när han spelar fotboll. ikväll blir det desperate myskväll med min kära martina!

mysiga strumpor som jag fått av min kära syster. rosa, mjuka och mysiga!

Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Men shit vilka bruna fötter... är vi verkligen släkt.

Kram

2009-05-26 @ 22:26:13
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0