familje dag ute

varit ute hela dagen idag så nu sitter man redan trött i soffan. klev upp tidigt i morse och följde med fia och troja upp till härnösand på MH testet, som gick jätte bra! när vi var klara med det, runt elva tiden så for jag ut till mina killar som var i njurunda och fiskade. älsk hade fått fisk, en ganska så stor havsöring, men den hade han tyvärr släppt tillbaka, typiskt, jag som var sugen på grillad fisk! vi var där ute ett bra tag innan vi åkte och åt lunch tillsammans. det är så härligt att vara ute med mina killar såhär i skogen, vid vattnet. jag och santoz myser tillsammans och tittar på när våran fiskare fiskar.
vi har det fördjäkla bra vi :)





      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0