eurovision kväll

vi (läs jag, peter sitter och suckar och bara vill byta kanal :)) sitter och kollar på eurovision song contest på ettan. det finns några länder som är ganska så bra, inte många dock.. men jag gillar Norge, Sverige såklart, Azerbaijan och Rumäniens låtar lite lite mera än dom andra. tycker inte slagern är lika bra som förr, då det var slager. nu vet jag inte om man ens kan säga att det är slager låtar? jaja meen det är ju faktiskt ganska så roligt att se på
tycker jag i alla fall.


santoz i kväll när vi grillade hos peters mamma och janne.
första gången i år vi grillar hos dom, och det var jätte gott! vi såg lite på robinson och tog ett glas vin jag och ingrid, innan vi for hemåt. härliga helger!

Kommentarer
Postat av: Lina, Alih och James

Vilken snygg blogg du fått!!!! Jättefin!!! :)

2009-05-17 @ 00:31:07
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-05-17 @ 11:51:06
Postat av: Anna

Så lär det här hemma i soffan också igår :P

2009-05-17 @ 11:51:46
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0