en joggingtur

jag och santoz var hurtiga i elljusspåret när jag kommit hem från staden. tänkte jag skulle ta en jogging tur runt hela spåret men det var fasen jobbigare än vad jag trodde, så det slutade med att jag joggade, gick, joggade, gick... igår kväll tog jag och älsk en kort joggingtur, jag sprang halva vägen sen så gav jag upp och gick tillbaka i raskt tempo hemöver, älsk var duktig och sprang hela sträckan!

min kondition är tydligen inte på topp, vilket jag trodde, eller ja, jag trodde den skulle vara bättre än såhär :) men jag ska inte ge upp, jag ska ta mig en tur några gånger i veckan och försöka förbättra min kondition!


en lite trött santoz efter jogging/promenad turen


nu ska jag göra mig klar för kalas hos angelica "blengis" innan jag ska åka på jobbet!
hon fyller 27år idag! stort GRATTIS älskade vän på din dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0