åskiga onsdag

när jag klev upp idag, klev upp sent eftersom jag jobbat, så jag och santoz skyndade oss för vi ville hinna med solen! slängde nästan på mig kläderna och vi gick ut. solen varade i typ fem minuter sen försvann den bakom molnen! så typiskt! meen vi gick en sväng ner till vattnet och kastade lite boll och gick och gick... innan åskmolnen kom! då gav jag upp, vill inte vara ute när det åskar och blixtrar!, och så gick vi hem.
så nu myser vi inne, hemma istället.






läskiga åskmoln!

Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Gud så fina bilder på Sante...

Jobba lungt.

Kram

2009-05-20 @ 23:22:47
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Husse

Verkligen fina kort! Börjar bli vass med kameran nu Angelus! Puss

2009-05-21 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0