ute i snön

har ju som sagt varit ute hos hanna och oskar idag och umgåtts. alltid lika trevligt att ses och dom har fått det så fint i deras hus! längtar tills vi, om vi någon gång, ska köpa hus! vilket vi ska göra om några år, enligt mig :)


oskar och santoz busar på gården



har nyss ätit middag, själv eftersom peter jobbar. jag åt pasta med laxsås. blev så inspirerad av anna när hon igår lagat det till middag.
även fast jag gjorde en lite nyttigare version än hennes :) så blev det jätte god!
nu ska jag vila, för sen är det jobb jobb jobb som väntar...
suck!

Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Oj vad Oscar är stor nu.. shit vad tiden går...

2009-03-12 @ 11:53:18
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0