slapp söndag

idag har jag verkligen haft en slapp söndag, härligt! bara varit hemma och myst på, ätit pizza, varit ut till peters mamma och janne och hämtat santoz och så stannade jag kvar på middag, super gott! jag har nog världens bästa svärmor :)
så nu är jag hemma igen, bara jag och santoz hemma. peter jobbar, så vi ska väl slappa på lite mera!

kvällen igår var jätte rolig! längesedan jag hade så skoj ute. meen idag mår man som man förtjänar, men ja, det var fasen värt det! :)
tack tjejer för en rolig tjej dag och kväll!






  



   






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello gumman!

Hoppas du mår bra idag ; )

Shit, vad roligt ni såg ut att ha det =) Tänkte ringa och fråga om du skulle med ut iskogen idag? Men sen såg jag på klockan och insåg att du nog inte var vaken eller så pigg klockan nio, haha =)Till helgen kanske Nikken och Santos kan ha en liten play date?? Trojsen löper ju så hon får vara hemma(vill ju inte ha 10 små santos omkring springande)

Tänkte även höra om jag kan komma ner till dig nåndag och stjäla lite bilder, om du har fått igång den där grejen dina 7 år ligger på?

Kram

2009-03-08 @ 21:02:41
Postat av: Fia

Haha, missade att skriva vem jag var =) Men det är jag Fia, iof är det väl bara jag som har en Nikki och Troja om inte annat =P

2009-03-08 @ 21:04:15
Postat av: angelica

fia: jaaa såklart vi ska ha en playdejt du, jag, nikki och santoz. lördag!! puss och du, jag var faktiskt vaken halv tio idag! :)

2009-03-08 @ 22:00:34
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0