schlager kväll

var inte helt nöjd med denna schlager vinnare, La Voix, från början... men nu när jag lyssnade på den, utan då att titta på tv:n, så var den faktiskt bra! så ja, nu är jag nöjd med schlager finalen...
vi alla tjejer sitter här i soffan med ett glas vin och har bara så mysigt. nu när schlagern är slut så ska vi fortsätta att bara umgås och bara ha det tjej trevligt :)



FINA rosa rosor från från bästa fia och sara


fick fint av bästaste martina!

nu kom min sandra, lotta och johanna på besök!
vilken underbar lördag jag har haft!
ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för en fab kväll gumman...

Love you!

2009-03-15 @ 12:33:16
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0