skidor i solen

japp, jag och santoz begav oss ut i skidspåret i morse. soligt och fint väder idag igen, jag är lycklig, det är vår!
har aldrig åkt skidor med santoz, tror inte han någonsin åkt skidor med någon. men allt gick bara bra. dom första 20 metrarna ville han bara busa och skälla på skidorna och stavarna, men sen så gick det mycket bättre! han sprang bredvid mig och var så nöjd, fast han hade stor koll på skidorna och stavarna :)
fasen det var inte alls så lätt som jag trodde att åka längd! vet inte om det berodde på underlaget, isigt var det, eller om det bara är så där svårt att få in rätt teknik på skidorna och stavarna...
när man var liten så tyckte man inte alls att det var någe svårt, faast då satt man mest på huk och körde järnet :)

meen det var roligt ändå att åka lite skidor, även fast det var jobbigare och svårare än jag trodde :)






 




nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för att träffa upp min älskade mamma på stan.
vi ska äta lunch och spana runt lite på kläder och inredning!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vilken jävulskt nöjd människa du är!!!

2009-03-19 @ 17:03:31
Postat av: angelica

sandra: meen hörru; inte lika nöjd som du vet vem ;)

hahah! puss

2009-03-19 @ 17:42:38
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Karro

Hahahaha du är rolig du.. nästa gång vill jag vara med och se.. Duktig ni är :o)

Kram

2009-03-20 @ 11:54:37
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0