höns mamma, jag?

vi har en städ och tvättar dag idag, skönt! tänkte ut och promenera om ett tag, en långis. vill ut i friska luften... men tyvärr så är inte santoz hemma, han har åkt till peters mamma och janne idag på förmiddagen, så jag får gå själv, med peters Ipod. jag har jobbat två nätter (därav dålig uppdatering) och känner mig små trött idag, men nu är jag ledig ända tills på tisdag! ska bli fruktansvärt skönt! klev upp tidigt idag, redan klockan halv tolv, för att säga hej då till santoz innan han skulle åka till alnön.
hua, mammas hjärtat brister när han åker hemifrån, men det är ju bara till på söndag, men ändå...
höns mamma, ja det är jag!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hahhaa ja välkommen in i hönsmamma klubben, jag är ordförande i den och du blir vice :o)

Kram

2009-03-06 @ 15:46:18
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Jocke

Skärpning Angelus! Det handlar ju bara om 2dgr! ;)

2009-03-06 @ 17:22:42
Postat av: angelica

jocke: meen det är ju länge det :) saknar han redan! meen ja, snart är han hemma igen :)

2009-03-06 @ 18:11:49
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0