dagens shopping

hade en mycket trevlig dag idag med min mamma. gick först och åt god lunch på Innergården. sen gick vi och tittade och shoppade lite. fick (även fast jag inte vill) frisör shampoo och balsam av mamma. mitt är totalt slut så det var välbehövligt! har inte testat just detta märke, men frisören sa att det var jätte bra, mycket uppbyggande, vilket är bra för mitt hår. TACK tack älskade mamma!
sen shoppade jag en t-shirt där det står "I love my boyfriend" på, tyckte den var ganska så små söt. två hårband och en halsduk fick också följa med mig hem.



GOD lunch!
kyckling, klyftpotatis och peppar sås.



nu ska jag göra mig i ordning för natt jobb, var egentligen ledig hela veckan men jag tog på mig ett extra pass, vilket jag ångrar lite lite just nu. meen det är bara en natt så!
imorgon ska jag ha en lunch dejt med min bästa tina, längtar! och så är det ju helg!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Rostedt är ett jätte bra märke, har provat det flera gånger... Helt naturliga tillsatser som är toppen för håret!



Ring mig sen när du vaknat gumman...



Kram

2009-03-20 @ 08:19:11
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: anna

vart har du köpt t-shirten?

2009-03-20 @ 15:20:04
Postat av: angelica

anna: på gina tricot är den köpt.

2009-03-20 @ 16:45:02
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket peppar i såsen eller ;) Vart är grönsakerna till maten? nästa gång kommer du till mig och äter lunch, jag gör bättre lunch än dom..

säger baby iaf..

2009-03-23 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0