dagen

gud vad vi har varit på språng hela dagen. först nästan en och en halv timmes morgon prommis. sen var jag och jocke på birsta och åt lunch på charm och shoppade lite. sen begav vi oss ut i skogen med santoz och deras hund nova, vi var då ute mer än en och en halv timme. jag har varit ute och flängt hela dagen och det känns nu, är lite små trött och santoz med, han sover redan :)
har nyss ätit middag och ska snart åka och träna tänkte jag. sen blir det mys kväll med mina killar!

och ja, jag köpte valla idag till mina skidor, så jag tänkte försöka ut och åka lite imorgon förmiddag..
hoppas jag fortfarande kan, det var ju några år sedan jag åkte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0