dagarna som går så fort

har inte hunnit med att blogga på ett tag, eller rättare sagt, jag har inte riktigt kännt för att blogga...
helgen som var gick så fort. jag och tjejerna, fia, carro och sandra var ut i lördags sen så bara försvann hela söndagen. den dagen spenderades med min älsk och jocke. vi åt lite dagen efter mat och kollade på film... vi tjejer hade väldans skoj ute, men nu ska jag inte gå ut på ett bra tag. det ÄR roligt ute, men tyvärr oftast samma sak, samma folk och samma musik. tror jag ska satsa mera på mysa hemma med spel, vara ute i skogen, äta god mat, umgås med vänner och familj hemma... det är lika trevligt det, om inte trevligare ibland!
jag längtar till sommaren nu!


jag och min bästa fia innan utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0