tv kväll

jag och fia följde med martina och goa till timrå på lydnads ettan tävligen. kallt och jäkligt var det men så himla roligt att se! det gick jätte bra för dom, men tyvärr inte för uppflyttning. men bara sex poäng ifrån! och det kommer dom att ta på torsdagens tävling, det vet jag!

duktigaste tjejerna!


när jag kom hem så la jag mig i badet en sväng, var smått kall i kroppen, och nu sitter jag i soffan i mys kläder och tjock sockar. ska väl bara ta och se på tv ikväll, sugen på att göra någon god fruktsallad. älsk sitter och tittar på Chelsea tv live just nu...
men inte så länge till! :)


Kommentarer
Postat av: martina & goa

TACK för idag/kväll! Bäst ni är att ha med... underbart!

2009-06-15 @ 23:48:44
URL: http://hemmahosmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0