So you think you can dance

äntligen har jag satt mig i soffan. har hållt på hemma hela kvällen. har tvättat, städat, gjort god middag, kyckling och potatisgratäng, bakat mera pizzabullar, diskat, bäddat rent i sängen och duschat. herregud vad jag har varit effektiv. så nu är jag smått trött redan! i och för sig så har sov jag bara tre timmar i morse när jag kom hem från natt jobbet... så jag har rätt att vara trött nu. en annan som också är trött är santoz, han har mest sovit sedan vi kom hem från stranden. lill killen!

kollar nu på So you think you can dance på kanal5, och det är ju så himla bra! ska ta och göra mig ett kallt glas rabarbersaft nu och fortsätta sitta här i soffan ikväll. imorgon bitti, tidigt, ska jag och fia åka och bada och sola.
sommar sommar härliga sommar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, vad härligt...

Hoppas ni får en fin dag på stranden tjejer!



Puss och kram

2009-06-25 @ 08:14:46
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0