redan kväll

varit ute på birsta i eftermiddag med fia och shoppat lite. ett linne från gina, en fin rosa kudde till fåtöljen, två skålar, en badkudde och lite annat krims krams... jag är så nöjd med min rosa hörna i vardagsrummet nu! peter tycker också att det är fint, fast nu får jag inte handla mera rosa saker hem sa han, meen det kan bli något litet till, om jag får bestämma:)

har legat i badet, som vanligt, och relaxat ett tag, och nu ska vi snart slå på en film, vi hade i alla fall tur med vädret - igen, ska vi se. jag älskar svenska filmer, så jag är nöjd!

mysig t-shirt med en bra text, I love my boyfriend :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nu när du är ledig 10 dagar så kanske vi kan klämma in en dag och träffas =) Jag jobbar på ons(10/6) 21-04 och fre(12/6) 21-04 Vi hörs av....pussiz & kramiz

2009-06-09 @ 01:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0