mina blommor blommar!

sitter ute på blkongen och solar. jisses vad varmt det är, säkert 23 grader! speciellt på balkongen är det varmt, det är så lä, ingen vind alls! ska bli fint väder hela veckan! kanske man ska åka och bada någon dag?
jag har ätit god frukost/lunch idag, laxmackor, är tokig i dom! älskar gravad lax på tunnbröd smörgås med kryddor och dill! en riktig sommar favorit...

min fina vita blommar blommar, så fint!

ska ta och ringa fia nu och höra vad hon gör idag. sola på deras gård vore ju inte helt fel denna fina dag... ta vara på solen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhh.. vad fina de blir...

Jag hänger gärna med och badar någon dag!

Puss och kram

2009-06-23 @ 13:31:23
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0