god fredags middag

nyss ätit god middag som älsk tillagat. stekt lax, pressad potatis, rom sås och god sallad! det är så gott med lax, eller ja fisk överhuvudtaget. synd bara att man inte äter det så ofta, men det ska det bli ändring på nu. och att peter är fiskare så hoppas jag på många laxar eller havsöringar nu i sommar.

jag var ut på birsta förut idag en sväng efter jag uträttat mina ärenden. skulle bara skulle titta lite och lämna tillbaka ett par byxor. men så kom jag hem med två fina sommriga tröjor/tunikor och ett par sandaler. typiskt mig! meen det finns ju så mycket fint som är svårt att motstå!

ska lägga mig och vila lite snart innan jag ska åka och jobba. NU känns det sådär att jobba i helgen. speciellt när älsk är ledig.. men det är bara att bita ihop!

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Mmm, lax är mumsigt. Har precis mumsat i mig mitt eget laxmästerverk och ska göra lite efterrätt nu.

2009-06-05 @ 20:05:39
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Sandra

Jag e sjuuuuk, Lasse!!

2009-06-05 @ 20:52:25
Postat av: angelica

Sandra: hua vännen... krya på dej nu i kväll så hörs vi imorgon. ringer när jag vaknat! puss

2009-06-05 @ 23:25:22
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0