fästings fundering

lika kallt, blåsigt och gråt idag, fast inge regn! håller på lite hemma idag och ska snart gå ut på en långis med santoz. igår kväll när jag låg och myste med honom så hittade jag en fästing på hans bröstkorg. men senare när jag skulle ta bort den så hittade jag den inte... förstår inte vart den tagis vägen, kan dom bara lossna sådär? konstigt!
måste ta och dammsuga idag igen, om fästingen ligger någonstans här hemma..
uscha!


i efter middag ska jag och fia följa med martina och goa på lydnadstävling i timrå. vet att dom kommer att klara det! dom är så duktiga...
längtar tills vi också är ute på tävlingplanen igen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch... vad äckligt...

Hoppas att du hittade den!?



Puss och kram

2009-06-15 @ 14:24:51
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Denise

Du kanske ska kolla upp om den lossnat helt o hållet isf, såna där kan ju fara bort men ha kvar hälften inne i kroppen på djuret den fäst sig i.

2009-06-15 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0