ute onsdag

varit ute mest hela dagen, men santoz såklart. vakande vid ett tiden, eftersom jag jobbat. myste runt lite hemma och satt ute på balkongen i solen innan jag och santoz tog en promenad ner till vattnet. det har väl varit bra väder idag. sol och ganska så varmt. kom hem och vilade lite sen gick jag och fia ut och gick i skogen med hundarna. väl hemma igen så gjorde jag lite solo middag, korv med bröd, snabbt och enkelt.

ligger i soffan nu och kollar på let´s dance och spanar runt lite på sista minuten resor. vi har sån lust att åka till värmen. men vi får se om vi hittar någon bra resa.
annars så blir det till att semestra i sverige, vilket också är roligt...
ja vi får se, men värmen och solen lockar väldigt mycket just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0