semester!

nyss kommit hem från Sandra. Varit där ett tag och bara umgåtts och kollat lite på kort från hennes Bali resa... underbart med sol och turkosa hav! jag hoppas verkligen inte att sommaren här hemma är över, det måste ju bli någon till soldag i augusti?!
ska ta och göra lite snabb middag nu, egen pytt i panna. har inte sån lust eller tid till att stå och göra god middag. måste ju börja packa snart! imorgon åker jag och älsk till stockholm, är där över dagen och shoppar, sen på eftermiddagen åker vi vidare till katrineholm, till våra vänner hanna och lasse. det ska bli så himla roligt att ses igen!

tåget imorgon går alldeles för tidigt, 06.00! så ikväll blir det en tidig kväll, så vi inte missar det, som vi gjorde förra gången....

Kommentarer
Postat av: Caroline

ha, ha...

Ja, snälla missa inte detta tåg! =)

Jag minns paniken sist...



Ha en underbar semester!



Puss och kram

2009-07-28 @ 20:26:26
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Caroline

ha, ha...

Ja, snälla missa inte detta tåg! =)

Jag minns paniken sist...



Ha en underbar semester!



Puss och kram

2009-07-28 @ 20:26:45
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0