fredag!

nu är det helg och det ska bli så skönt! vi har nyss ätit middag, peter ville ha spaghetti och min köttfärssås, så det blev det :) sitter i soffan nu och gör inget... är mätt och trött! måste ta tag i disken, suck! vi har ju en diskmaskin, men som tyvärr gått sönder, och inte fasen blir den lagad heller! jaja lika bra att köpa en ny kanske? tröttsamt är det med disken i alla fall, speciellt nä rman är så van att ha en fungerande diskmaskin!

ska också ta och dammsuga och duscha nu innan jag ska skjutsa älsk på fest hos en kompis. så ikväll blir det nog ensam hemma mys med santoz och kanske se en bra film?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mysigt... jag och Nova är hemma och myser vi med! =)

Kanske ska ta tag i lite matlagningen jag med...

Hmm, spagetti lät gott, undrar om man har nån köttfärs hemma?!

Kram, kram

2009-07-17 @ 18:19:48
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, vettu... vår diskmaskin gick oxå sönder så jocke slängde ut den, men då fick jag en ny (jocke) men nu har den oxå tydligen gått sönder för jag får diska själv :/

2009-07-17 @ 22:54:11
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0