nätshopping, jag gillar!!

nyss ätit en ensam middag :) bestående av sallad och skagentoast, super gott idag igen! älskar skagenröra med extra mycket räkor i, skulle nästan nästan kunna äta det varje dag... eller ja, kanske man skulle variera någon gång. har varit lite effektiv i dag i alla fall, varit ner till förrådet, tvättar lite just nu och ska till och städa, bra! gillar inte när en dag bara går förbi och man knappt gjort något vettigt alls...

nu ska jag ta och städa lite sen mysa ner mig i soffan med datorn, är så sugen på att nätshoppa, men vet inte rikigt vad... 
får se vad och om jag klickar hem något, är så spänd på att se alla nya vår kläder!



min middag!

Kommentarer
Postat av: Denise

Har du gjort skagenröran själv? Hur isf? :)

2009-01-15 @ 18:34:53
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0