hela dagen inne

vi är bara hemma idag. fint väder ute och här sitter jag i soffan i soliga vardagsrummet. jag och santoz är hundvakt till Nova idag. vi har varit ute på en prommis med det är inte det lättaste att gå ut och gå med två hundar, som ja hela tiden vill busa och tävla om vem som ska gå först... så efter den ansträngande morgonprommisen (för mig) bestämde jag att vi bara skulle vara hemma idag! 
vill egentligen åka ut till skogen, men i peters bil så har fläkten slutat fungerat så bilen, fönsterna, lär ju kanske imma igen om jag ska ut och åka, och det orkar jag inte med, så det är väl lika bra vi håller oss hemma idag :)

kanske ska göra någon nytta här hemma medans man ändå bara är, typ städa ur kylen eller något sånt tråkigt?!
meen egentligen skulle jag ju vilja åka på birsta och shoppa...



Kommentarer
Postat av: mariel

hej gummis, hoppas allt ar kanon! saknar er alla dar hemma. Du verkar mysa pa darhemma som vanligt, allt ar sig likt:) Massa kramar! Ak pa birsta nu och halsa tjejerna pa gina fran mig!

2009-01-15 @ 13:57:36
URL: http://tinamariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0