god morgon torsdag

nu så är jag vaken (har jobbat natt), men är ju så trött så jag skulle bara vilja springa in till sovrummet igen och lägga mig!
men nu så är jag vaken och det tänkte jag försöka fortsätta med, lika bra det! har jag lite things to do idag; städa lite, hämta tåg biljetterna, ut på birsta en sväng, träffa martina och åka till min syster, lämna santoz till peters mamma och janne...
och tidsoptimist som man är så kommer jag att hinna med detta, inga problem!

visst ja, måste packa också! men det går ganska fort, är duktig på att ta med mig halva garderoben när jag ska ut och resa, spelar liksom ingen roll hur länge jag ska vara borta... så även denna gång lär det nog bli så, snabbaste och effektivaste packnings sättet tror jag :)

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack vännen, jag hoppas det jag med...

Kram

2009-01-29 @ 12:49:34
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0