tippen!

sitter och tittar på let´s dance. vet inte vilka jag tycker ska vinna. men en favorit är ju faktiskt morgan. kommer så väl ihåg när man var liten och kollade på sommarlovs programet Tippen med morgan och lasse. det var så himla bra, satt alltid så spänd framför tv:n strax innan nio och väntade på att programet skulle börja! jag hade till och med tippen handukar och broshar :) det var inte dåligt det!
så just därför tror jag att jag hejjar på morgan, en gammal favorit för mig :)




ska snart gå ut med santoz sen duscha och fortsätta kolla på let´s dance. sen blir det nog att gå och lägga sig i hyffsad tid, ska upp tidigt imorgon för vi ska på utställning! weeii som jag har längtat! men nu såhär dagen innan och innan man ska packa våran "utställningsväska" blir jag lite lite nervös. vet inte varför, för jag vet att vi kommer att få rosett och bra bedömning...
och jag vet att santoz är den snyggaste av alla rottweiler hanar, mammas lill kille!



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja det var riktat liiite extra till dig ;)



Ja vi längtar med, men det är lite konstigt liksom..en liten människa SOM VI GJORT :P Ja tänka sig vad man lyckas med ibland..



2009-02-21 @ 09:08:25
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0