snö vinter sol

ligger i soffan och myser med en mycket trött santoz. peter är hos en kompis och binder flugor, till det kommande vår fisket, tråkigt tycker jag att det verkar vara, men är man fiskare så är man väl det fullt ut :)

imorgon är det tisdag och jag har denna dag inplanerad. ska tvätta först på förmiddagen och såklart vara ute med santoz i solen, för ja, det ska bli sol imorgon också och bara minus 6 grader! sen ska jag på ett jobb möte halv tre. och det bästa, imorgon så firar jag och martina ett år, sedan vi träffades första gången och blev så goda vänner. så vi ska ut och äta på restaurang och bara prata och ha det trevligt som bara vi kan ha det... :)
så även denna veckas tisdag är planerad, med roliga saker!




nu ska jag och santoz ut i snön, har en känsla av att han vill busa i snön,  hoppa i alla snöhögar såklart...

god natt!

Kommentarer
Postat av: Martina & Goa

sante må ju ha ett härligt liv! Matte som skämmer bort honom jämt... :)

2009-02-10 @ 13:48:41
URL: http://hemmahosmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0