fixing måndag

idag har jag inte gjort så mycket, varit ute med santoz i det gråa vädret, slappat framför tv:n och städat och tvättat... ush vad måndagar är tråkiga, har aldrig riktigt gillat dom. men men alla dagar i veckan måste väl finnas med!? ska gå ner och hämta upp tvätten nu sen ska jag och santoz gå ut på en prommis, ska möta upp älsk på willys vid klockan fem när han slutat jobbet, vi ska stor handla idag, men det är ju faktiskt ganska så roligt, tycker jag då... :)

hej och hå vilken rolig solig måndag!



Kommentarer
Postat av: Martina & Goa

du är ju gullig du, jag säger då det!



en trip till hammarbiatch snart är inplanerad :0)

2009-02-16 @ 20:18:11
URL: http://hemmahosmartina.blogg.se/
Postat av: MammaNyh

jaa ni är så välkomna hit till oss!!! Ni ser ut att ha "lite" snö i Sundsvall oxå. Hare bra

2009-02-16 @ 20:20:27
Postat av: Mariel

Vill oxa se tv!!! svensk tv:) Har i malaysia visar de glamour iaf hahaha. Puss och kram

2009-02-18 @ 09:33:15
URL: http://tinamariel.blogg.se/
Postat av: sara

hurru... jag följer med dej å fia på minitrippen i juni om jag får =)kan vi ha så där mysigt som vi hade förra gången hahahaha speciellt med zantos i sängen

2009-02-18 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0