äntligen helg!

idag är det äntligen fredag! har längtat hela veckan till denna helg, en ledig helg! det ska vara fint väder hela helgen, och det betyder ju såklart att det blir härliga skogspromenader. och så är det ju alla hjärtans dag imorgon. har ingen aning vad vi ska göra, peter jobba dagen, men på kvällen ska vi väl hitta på något. skulle vara skönt att bara göra någon god middag hemma och ta ett glas vin och bara mysa... men jag får se, peter kanske har planerat in något som jag inte vet om :)

har varit ute i skogen på morgonen. var tänkt att vi bara skulle ta en prommis för jag hade tänkt åka ner på stan i bra tid, men det var ju så härligt väder ute så jag och santoz var ute mycket längre. det är så underbart att ha hund, speciellt såna här dagar! tror inte annars jag skulle komma ut i skogen eller ut i friska luften, i alla fall inte lika mycket.
nej nu ska jag göra mig klar för att möta upp peter och svärmor sen ska jag på stan och inhandla en kavaj som jag lagt undan.
ha en härlig fredag!




mina absoluta bästa för någon dag sedan!

Kommentarer
Postat av: Brewski

Santos looking good!!! men vad är de andra för någåt?;)

2009-02-14 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0