Söndag och tredje advent.

Varit ute på en lång promenad idag med Santoz, Fia och Troja. Härligt var det, men såklart så hade jag ingen mössa på mig så det blev kallt om huvudet, så nu har jag lite smått huvudvärk. Typiskt!
Idag är det Söndag och redan tredje advent. Jisses om lite mer än en vecka så är det julafton! Och jag har inte ens börjat med mina julklappar, plus att min syster och min styvpappa fyller år innan julafton! Måste ut i veckan och börja handla! Att jag alltid ska jag vara ute i sista minuten!

Ska ta och städa lite här hemma innan vi ska ut till peters familj och äta middag, lyxigt att slippa göra middag själv! Glad tredje advent och lucia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0