För att det är så tråkigt just nu!

Santoz älskligen kom och pussades :)

Hua har ingen som helst lust att plugga någe mer idag, man jag bara måste! Har suttit framför böckerna hela dagen och är nu skit less på dom, rent ut sagt! Älsk myser i vardagsrummet, orättvist!, och jag sitter här och försöker bli klokare. Tycker inte att läsandet minskar heller, utan det blir bara mer och mer. Nää nu ska jag ta mig lite glass och försöka pigga upp mig själv!


Jag längtar tills på Fredag när denna tenta är avklarad!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men tänk va smart du kommer bli när du är klar =)Tycker iaf du är jävligt duktig som tar tag i ditt liv och blir nått till slut hahahha Håller tummarna i morron! Kram

2009-12-10 @ 12:23:47
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/
Postat av: Sara

Blir ingen utgång för mej i kväll. Lägger mej i soffan med chips skål och tycka synd om mej, skiter även i hockeyn. Och Jocke ska få värma magen =)

2009-12-11 @ 13:39:00
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0