Sista dagen på denna vecka

Jaha då är det redan söndag kväll! Idag har jag varit med fia på en apell tävling! jätte roligt var det, men en lång dag... Sen bar det ut till birsta en sväng, shoppade ett par leggings, men jag tror dom ska tillbaka. Är inte helt hundra på dom, och dom ska inte ligga i min nyrensade garderob och skräpa :)

Ska åka till min syster nu och gå ut och gå en längre promenad med hennes Cino och Alf. Men det blir en snabb sväng in och hämta dom, eftersom hon ligger sjuk i feber och halsfluss, usha! Ingen sjukdom här tack!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej =) Jo med mig är de bara bra, lite bakis bara var ut igår =) Å Kelly har gjort framsteg på medicinen tycker faktiskt att hon börjar se lite piggare ut =) Kram

2009-08-30 @ 19:24:38
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: Mariel

Bra inställning Lasse!!!! Inge skräp i nygarrden:) Kram kram

2009-08-31 @ 07:32:20
Postat av: angelica

Mariel: nope inte alls! Bara nytt och det som ska användas :) puss

2009-08-31 @ 16:06:27
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0