Lördag!

Varit och firat peters mamma idag och ätit god smörgåstårta! Vi var ut på birsta idag, när vi vaknat till och blivit fräscha, och shoppade present och så shoppade jag jätte fina löparbyxor. Är ju ute och går, motionerar mycket med santoz så det var en bra investering, och så ska jag börja springa igen, försöka i alla fall! :)

Kräftskivan igår var jätte rolig! Underbart sällskap, mycket kräftor, goda pajjer, sallad och bröd och snapps, dock inte så goda... Men det hör ju till, så några (läs många:)) snappsvisor och snapsar blev det ju, såklart :) Så idag mår man som man förtjänar!

Kommentarer
Postat av: Anna

mmmm men det där såg bra gott ut det! Kan jag få en bit? hehe bäbiskläder, det är ju centilong, passar mig utmärkt då S har en meter för långa ben. Hoppas ni har en mysig kväll där ute i Juniskär. Vi hörs!

2009-08-30 @ 00:25:41
URL: http://aneth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0