Härliga söndag!

Nu så är jag och santoz hemma igen, varit ute i skogen och spårat och gått i tre timmar! Jag lade tre spår, olika vinklar och olika svåra. Han spårade jätte bra på dom två första med på sista spåret blev han trött och tappade koncentrationen lite, och så hade det varit svamp plockare där, så det var kanske därför det sista spåret gick lite sådär.
Han är så duktig min spårare!


Ska möta upp min vän Sandra nu snart för en motionsrunda och lite tjejsnack, runt Sidsjön med hundarna, jätte härligt väder är det ute, varmt och skönt!
Härliga söndag!

Kommentarer
Postat av: Tessan&Scooby

Hej hopp! Träffade dig under MH´t i Gävle, du kanske minns om du kikar in hos mig :) Jag tittade in här hos dig genom Karoline och ser att du har en väldans fin vovve du också :) Ha det bra!/Tessan

2009-08-04 @ 14:49:55
URL: http://my.opera.com/myScooby/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0