robinson

vi har nyss sett klart på robinson som är bra! just nu visas det konstigt nog fotboll (?!) på tv:n.. jag ska ta och måla det sista på byrån sen är den färdig grundmålad. så imorgon ska jag måla den riktigt. men det tar tid, trodde jag skulle lungt göra det på en timme eller så, men icke, har hållit på i säkert två timmar redan, men fint blir det!
imorgon ska det bli fin väder och jag hoppas på att marie och asta vill ta en långprommis med oss, vore trevligt med lite sällskap ibland :)
nu ska jag ge hundarna lite mat, vi har nova på besök här, sen måla klart...
tjing!

Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Vi går gärna ut och går någon dag..

Kusinerna måste ju få träffas hihiih

Kram

2009-04-04 @ 22:30:20
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0