påskafton!

har haft en jätte trevlig middag hemma hos mamma med familjen! är tok mätt och tok trött just nu!
har ätit för mycket påskmat och godis idag så nu lär man ju sitta kvar här i soffan hela kvällen.. och det gör inget! fia, min kompis ska ut ikväll, funderade först på om jag också skulle följa med, meen har inte sån himla lust eller ork, så jag blir hemma, jag och santoz
peter jobbar tyvärr,
så vi ska bara mysa, bara vi...
och det är inte dåligt det!

 


tre påskägg till tre stiliga killar...
santoz, alf och cino

tack bästa bästa mamma för allt!

kollar just nu på en film på TV 10000 Family
Stomp The Yard heter den, och den är verkligen jätte jätte bra! jag kan se den om och om igen!
så ni där ute, se den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0