på språng

har massor med att göra idag, och ändå är jag kvar hemma.. meen jag är ju klar och redo för att besöka birsta och ikea. ska inhandla en extra dubbel säng, vart vet jag då inte :) sen lite färska fina blommor, och kanske jag hinner med att springa in och kolla på Gina och HM efter lite fina kläder... när peter slutat ska vi åka och handla lite tills imorgon. vi tänkte att vi skulle grilla när hanna och lasse kommer! imorgon kommer dom! och det ska bli FINT väder hela helgen!
vilken bra helg detta kommer att bli!

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hittar en bra säng och att din helg blir kanon! Ska hålla tummen, vet ju att du har längtat efter ert besök =)

2009-04-23 @ 21:22:39
Postat av: Hanna och Lasse

Väskorna är packade och vi är redo för en tripp till Norr. Ska bli så himla roligt, 5/5 toasters helt klart! Superkul! Vi åker om någon timme, ringer sen. KRAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-04-24 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0