Glad Valborg!

här hemma håller jag på att städar och poppar musik, santoz ligger på soliga balkongen med två ? ben som jag köpte idag.
ska efter städningen börja med middagen tills ikväll. köttet har legat i marinad sedan igår kväll, men jag ska göra god färskpotatis i ugn med färska kryddor och havssalt och en fetaost sallad till. är fasen redan hungrig!
ikväll ska vi till fia och markus och grilla och dricka lite vin, spela spel, hoppas på kubb, och umgås med alla vänner. ska bli jätte trevligt!
meen jag ska ta det ganska lungt eftersom vi ska upp tidigt imorgon och vara tävlingspigga!



en santoz som inte alls vill vara med på bild :)



Glad Valborg alla!


Kommentarer
Postat av: Jenny

vilka finfina bilder! :) Ha så mysigt ikväll! Pözz

2009-04-30 @ 15:28:34
URL: http://jennason.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, visst är den fin! Present från mig.. Hans flickvän har bra smak vetty ;)

Puss och hälsa du med till killarna dina!

2009-04-30 @ 17:14:12
URL: http://jennason.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe ja det hade kanske vart lättare att komma till Fia och Macke om vi vart bjudna men ingen som sa nåt till oss inte ;)

2009-05-01 @ 09:46:17
URL: http://annasara.net
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Hahaha...jag är extrem, känner igen människor jag träffat en gång! ;) Förstår att du inte kände igen mig. =)



Ja men det låter toppen det..tycker absolut vi ska göra det. =)



Hoppas ni får en toppenkväll!

Kram

2009-05-01 @ 22:23:41
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Mariel

Hej tjejen ja nu har jag fatt sms et tyvarr har jag inga pengar att svar for men jag far tacka har ist:) hoppas ni hade kul igar det lat jatte mysigt med grillning och vin. Sjalv gjorde vi en liten brasa inomhus i varan oppna spis. Det var oxa mysigt men lite kallt dock. Det ar typ minus grader har pa natterna typ. Bara en manad kvar till varmen nu. FIJI here I come. Puss puss pa dig!!!

2009-05-02 @ 08:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0