höst människa

efter dagens träff med studiegruppen åkte jag och santoz ut i skogen, som vanligt ;)
underbart väder +18 grader och sol! åkte och lade tre spår åt honom sen var vi ute och gick gick i skogen länge länge... konstigt, förr så tyckte jag inte alls om hösten, kändes som om man gick mot tråkiga tider, kallt och snöigt. men nu älskar jag hösten. 
man kanske börjar att tycka om hösten när man blir äldre?!

ikväll blir det lungt. tänkte ta en prommis bort till martina och wiktorsson och se hur det går för dom med ny lägenheten. har inte träffat martina på länge, eller ja 5 dagar men det känns som längre, så det ska bli skoj!
imorgon är det skola igen, seminarium.
hoppas hoppas det går bra!




bästa spårkillen!





Kommentarer
Postat av: martina

Goder kväller! Tackartackar för go sakerna ikväll, mumsigt värre :)

2008-09-22 @ 22:35:00
Postat av: Prins Håkansson

Men stilig hund man har...

2008-09-23 @ 20:09:18
Postat av: angelica

martina: jaa det var så lite så! mys att ses

Peter; jaa visst är han det ;) PUSS

2008-09-23 @ 22:32:45
Postat av: Sandra

Ja det e sant Larsson. Man borjar gilla hosten nar man blir aldre. Titta bara pa mig, ha ha.

2008-09-24 @ 16:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0