seg söndag

vi gick ut igår efter sca bartender jobbet. så idag är man lite små seg, men gud så roligt vi hade ute!
idag ska vi åka ut på birsta och köpa en extern hårdisk till alla mina bilder, och inhandla en present till carros kalas 15.00... sen ut till svärmor och hälsa på och äta lite middag med dom :)
mys!!

i helgen har vi tjejer fått ihop ungefär 3000 kr i dricks!!! :) vi må ju vara dom bästa bartenderna ever :)
nu ska jag göra mig klar.



fia, martina och jag, bartender girls!

      




Kommentarer
Postat av: Syster, Cino & Alf

Haahahh har du köpt två externa hårddiskar du???

Jasså ni var på aveny, jäkla skit då.. ja vill ju oxå ju..

Lycka till på första dagen i morron.

Puss/ sis

2008-09-07 @ 21:55:11
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Syrran igen

Lite rund under fötterna, ett litet fyllesnöre...

Peter allså :o)

2008-09-07 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0